ny start?

ja vem vet, jag kanske ska göra ett nytt försök med den här bloggen :)
hehe såg nu att jag nästan inte skrivit något på ett år
jag har helt enkelt inte haft intresset för bloggen men nu kanske :)

ja vad har då hunnit hända sen sist
jag har sett paramore live vilket var något av det bästa jag gjort
jag har spelat en massa innebandy och även fått spela mitt första slutspel
vilket iofs inte gick sådär jättebra men men :)
oj när jag tänker efter är det mycket som hänt sen sist men det känns som jag struntar i de,
jag kör på det nya istället

igår hade vi innebandyavslutning (bättre sent än aldrig)
det var en rolig dag med många aktiviteter

nej man kanske ska göra ett försök till att fixa designen på den här bloggen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0