härlig vecka

en liten kort uppdatering om veckan som gått
måndag hände inget speciellt vad jag vet, jobb och lite träning

tisdag var det jobb och träning sen skulle jag och emelie baka bröd,
det gick sådär för innan brödbaket drog igång gjorde vi en liten protein drink
med mjölk, banan och rå äggvita.. den kvällen fick jag reda på att jag inte tål äggvita
jag fick skippa brödbaket och hängde istället över toan hemma

onsdag, min födelsedag, startade med jobb och sen med släkten på besök..
matglad var jag inte direkt med tanke på det som hänt kvällen innan så var magen inte på topp

torsdag, vaknar med feber men släpar mig till jobbet ändå, går hem vid tio
och feber höjs till över 39 grader, tar en alvedon inget händer, tar en till febern går ner lite, efter någon timme tar jag en tredje och då mådde jag ganska bra under tiden tjejerna var här och grattade mig men sen...

fredag, över 39 grader

lördag, över 39 grader

söndag, febern nästan helt borta men matt i kroppen


jag tror jag har gått ner några kilon denna vecka, trodde det skulle vara tvärtom med tanke på födelsedag och mycket fika men inte när man är sjuk inte..


där var min vecka, hoppas din varit bättre och jag hoppas verkligen att kommande vecka blir bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0