walking colormap

har precis fixat så att jag kan använda min telefon som modem till datorn :)
helt perfekt för den kommande roadtrippen och inför flytten som närmar sig

idag har Alma varit här, jag och mamma hämtade henne strax efter ett
vi har sett på "bilar" och ätit morötter, byggt med lego och läst böcker
lite bus hann vi med också :)

i lördags var jag en sväng förbi och kikade på alla innan balen
sen åkte jag och sara westin till ica kvantum och köpte glass
sen fortsatte vi hem till henne och såg film, ocean eleven och remember me
jag trodde inte jag sett ocean eleven men det hade jag visst gjort ändå :)
remember me var jättebra tycker jag, jag gillar oväntade slut

igårkväll såg jag boondock saints och walk the line
det lär bli ganska mycket film nu med tanke på att jag inte jobbar och är därför vaken lite längre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0