sommarlov

det gick sisådär med att börja blogga igen.. men men

jag har iallafall sommarlov nu, hade skolavslutning igårkväll
vi träffades alla på skolan först sen gick vi upp till IP
där var det sång, dans och rockband innan det blev tack och hej

efter IP gick all personal ner till skolan igen och käkade smörgåstårta
och tro det eller ej så åt jag också, eller försökte iallafall
ursch vad äckligt det är med smörgåstårta!! blää!

en del lärare gick i pension ocg fick blommor och så
men även jag blev framkallad och blev tackad först av rektorn
som jag fick blommor av och ett presentkort på bion

sen fick jag även av de lärare jag har jobbat tillsammans med
en jättefin blomma  och ett presentkort på cervera på 550kr!!!
perfekt till lägenheten :)


det har jag inte heller nämnt här :)
jag har ju köpt en lägenhet!
får flytta in 1/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0