uppehåll

haft ett litet uppehåll med det här att blogga
skulle försöka lägga in bilderna som jag tagit på min födelsedag men det tog så lång tid så jag blev irriterad och struntade i det hela. sen dess har jag inte rikitgt orkat bry mig om bloggen.

direkt efter jobbet igår var jag, emelie och soufi och sprang runt sjön och hoppade lite. efter det åkte jag hem och käkade middag innan jag mötte upp maja och bettan uppe på domsjö ip för att kika på lite fotboll. domsjö-moliden 0-1 tror jag allt matchen slutade.
vi fick åka lite tidigare innan matchen var slut. skulle nämligen hinna in och köpa lite godis och dricka inför biobesöket. såg änglar och demoner och jag blev SÅ besviken! jag kunde inte ens tänka mig om filmen var bra för att den inte alls hängde ihop med boken.
nu vet jag inte vad andra tycker men jag själv tycker att om man ska göra en film utifrån en bok så ska dom hänga ihop bra mycket mer än vad den här gjorde. jag menar att byta namn på personer och inte bara lite skillnad heller, eller ta bort en viktig person och skippa massa viktiga scener. vad händer? maja sa efter en bra bit av filmen hade gått, "när ska han kidnappa henne då?" jag svarade "ja, egentligen för en halvtimme sen"
nä jag fattar ingenting, jag sa efter filmen också att visst kunde jag gått med på att alla detaljer inte var med men det här, jadu jag säger då det..

hehe sa innan också att det skulle vara spännande att se planet som dom flyger i från usa till schweiz på en timme, nähe nej då åker han inte ens dit, och sen när han åker flyger dom han i en helikopter. SÅ ARG!!

blev ett alldeles för långt inlägg nu men det får ni leva med, tror inte jag avslöjade alltför mycket från filmen om andra vill se den men men..

ikväll kanske det blir fotboll igen, Friska viljor - Anundsjö

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad tråkigt att filmen var en besvikelse :( Domsjö-Moliden slutade iaf 2-0 ;) Och idag blir det derby igen, kuuuul!!!

2009-05-15 @ 17:45:24
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0