mystisk

lördagkvällen var great! kan inte säga så mycket mer än att det var riktigt kul :)

idag har jag och emelie solat en massa och suttit i hamnen och på uh sen hamnen igen.
åkte och köpte godis sen har vi varit hos ante och snackat skit

på vägen hem nu såg jag något mystiskt uppe på varvet
såg något svart på gångvägen bredvid och tänkte först att det var något skräp
men nej, nej, där sitter det en tjej, helt svartklädd i skräddarställning :/
då frågar jag mig själv varför tusan sitter man ute, själv, på en gångbana mitt i natten för?
första tanken som slog mig sen var att, oj kanske skulle jag stannat och frågat om allt var okej,
men kom sen på att vi svenskar gör visst inte så, så jag fortsatte min bilfärd hemåt
väl på gården/vägen utanför blir jag varmt välkommen hem av ca 30 st måsar :/ hjälp
ville nästan inte kliva ut bilen ifall de hade tänkt att attackera mig eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0