Lördag

trodde det här skulle bli en liknande lördag som förra helgen men icke sa nicke
om jag kanske inte berättat vad jag gjorde förra lördagen så finns de ändå inte så mycket att säga,
jag satt hemma i soffan själv och såg på melodifestivalen.
ikväll blir det förfest i alla fall :P hehe så går det när man bara är 20 år
jag som trodde allt som har med utgång skulle lösa sig någorlunda då man blev 20,
men tydligen så är det inte så...

jag och emelie lurade regnet imorse då vi skulle träna :P
vi parkerade bilen och emelie öppnade dörren men stängde den lika fort
det regnade ute litegrann men det tog inte lång stund innan det öste ner
vi avaktade lite och bestämde oss för att springa runt bottre sjön och det gjorde vi rätt i :)
inget regn alls fick vi på oss, haha där fick Du!

får se hur kvällen slutar ikväll :P man vet aldrig


(tack för ctrl+z, tror allt jag skrev försvann 3-4 gånger nyss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0