helgen

Fredag
Efter jobbet åkte jag emelie och soufi upp och styrketränade, när vi var färdig svängde jag och emelie förbi på stan sen tillbaka på jobbet. Vi skulle nämligen starta ett nytt målar projekt. resultatet får ni se då vi är klar då vi inte riktigt hann. Mamma vill att jag ska måla en tavla till mormor och morfar tills på fredag också då dom firar diamantbröllop (60 år) då.
Vi åkte till mig sen tillbaka till emelie och jag övernattade där och klev upp tidigt på lördagmorgon.
Eller tidigt är väl att ta i men vi klev upp 8.30 för att åka ner på stan till Vio's lägenhet hon bodde i. Lovade tommy att hjälpa till att flytta ut alla grejor som var mer än vad vi trodde..

Lördag dag var vi hemma hos mig, jag emelie och nordin. Vi drack milkshake och solade en massa, emelie ser ut som en kräfta fortfarande ;) kvällen spenderades ute i arnäs där det var fest. Nyktert för mig eftersom vi hade träningsdag idag(söndag). Det var mycket trevligt där med trevligt folk :)

Idag söndag var det först samling 10.00 med lite prat, 10.30 gick vi ut på löparbanan och värmde upp. Först på schemat stod A3 och AS, 400m + 800m + 1200m + 800m + 400m intervaller, sen bålstyrka.
Andra passet var innebandy, lite spel och så. Gick också igenom vad vi ska göra under försäsongen.
Tredje passet var explo, medicinbollar, hopp och ryck.
Jobbig men rolig dag om jag får säga det själv. Tyvärr har jag fått en väldigt ful bränna på ryggen från brottarlinnet :(

Efter alla träningspass var avslutade ca 17.00 åkte jag, santa, soufi och erik på östra och köpte en engångsgrill och korv :) åkte till volleybollplanerna och grillade och lirade volleyboll :) det var roligt, dock kändes det i benen att man kört tre pass under dagen :P

Nu är jag helt slut och funderar på luta omkull mig här i soffan och kanske kika på någon film..

Kommentarer
Postat av: sofia

hmmm, jag känner igen den där "fina" brännan....

2009-06-01 @ 17:06:52
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0