Hägglundsjoggen

Blev en liten överraskning igår på träningen
Började med att Grön presenterade två killar som stod där bredvid honom
Fredrik Byström och Fredrik Uusitalo, skidåkare (sprint) båda två och såg väldigt hurtiga ut
Blev lite halvnervös där hur träningen skulle bli
Dom två tog iaf täten och vi värmde upp
Kom bort mot bron bakom gnistan och där var det massa folk
Då fick vi höra vad träningen skulle betyda
Vi var anmälda till hägglundsjoggen den kvällen men även alla andra gånger också :P

Vi ska alltså ägna några onsdagskvällar framöver med att springa hägglundsjoggen :)


Hann inte riktigt fixa några bilder eller så igår på min presenter, kanske ikväll.
Jag har fotat lite från dagen som jag tänkte lägga in också men jag var för trött och hade för mycket annat att göra istället för datorn.

Nu ska jag ta fram bröd, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0