gitarr

träningen igår var ingen uppskattad träning.
explo stod det på schemat och det såg man faktiskt fram emot, det var så länge sen.
men nej, nej när vi kom dit var det lite info om hur läget är sen var det bara att traska upp i vår gamla hall.
får inte vara på skyttis nu då det är örnexpo till helgen, därför tillbringades denna kväll på sporthallen.
beep-test var det som väntade oss då vi kom upp i denna gamm-hall utan luft.
det var så kvavt så man var nära på tippa omkull och andnöd.
testet gick iaf sådär..

jag har i alla fall bestämt mig någorlunda nu på att vara ledig i sommar
om det dyker upp ett ledigt jobb så kan det hända att jag tar det men jag ska nog inte söka så mycket efter ett
istället hade jag tänkt försöka lära mig spela gitarr, nej jag har bestämt mig för att jag sk lära mig!
satt igårkväll och tränade in några ackord, måste träna fingrarna lite bara
just nu når jag inte riktigt överallt som jag bör nå 
fick ett tips att träna genom att spela guitar hero och det säger jag ju inte nej till :P



ikväll är det bladning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0