1:a Maj

En helt underbart varm och solig dag har det varit idag.
Jag har inte haft något speciellt alls på schemat idag,
vilket slutade med att jag satte mig i solen 10 imorse och började läsa en bok.
Boken slutade för ungefär en timme sen och jag har inte fört mig många gånger under dagen
Spelade lite fotboll med Baloo men jag har varit ute hela dagen

Man tänker inte riktigt på att solen kan ta så mycket som den faktiskt gör
Med det kan jag tala om för er att jag har bränt mig idag :)
syns bra mycket bättre i verkligeheten men ni får en bild ändå :P



Ni får en bild på min ena arm också som är vildigt fin ;)



syns kanske inte heller så mycket men i verkligheten ser man att jag bara suttit med solen framifrån hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: Tess

åh ja! Det syns! Great ;)

2009-05-02 @ 15:08:26
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0