Surprise

Just ja jag glömde berätta en sak som hände igår efter träningen! :)

Emelie vill helt plötsligt jogga ner bara ett halvt varv med mig :/ lite knasigt tycker jag men hon är ju lite knasig ibland så jag tänkte inte så mycket på det. ;) När vi börjar närma oss omklädningsrummet tycker jag det luktar rök och nämner det för emelie, hon bara flinar och tittar på min plats. Jag tittar dit och där står det en jättefin kladdkaka med 6 ljus (jag har nummer 6) på som brinner i olika färger. Jag blev jätteglad! :D

Tack Vio och Emelie!! :D

Jag har försökt rita av den men det var lite svårt. Här är i alla fall en bild på hur den ungefär såg ut fast den var mycket, mycket finare i verkligheten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0