Pyjamasparty och längdskidor

Igår när jag slutade åkte jag hem och käkade och packade sen åkte jag och plockade upp emelie. Vi åkte upp till skyttis och bytte om och begav oss ut i skidspåret. Hur bra vi var ska vi inte prata om men kul var det i alla fall. Det blir en repris nästa vecka, kanske också redan på söndag beroende på hur bra vi kommer må.

När vi åkt klart svängde vi förbi östra och köpte lite ätbara saker innan vi åkte till emelie. Vi såg Storm vilket är en väldigt bra film men lite sådär halvt knasig om man inte hänger med. Sen såg vi Big Brother som de börjat sända repris av på TV400.
Sen bäddade jag i soffan och vi gick och la oss, jag ställde väckarklockan på 05.57. Ungefär 06.22 imorse tog jag mig sakta men säkert upp, lyckades få på mig kläderna som de ska sitta och borsta tänderna och gjorde mitt bästa för att smyga iväg. Får väl höra med emelie sen hur mycket jag levde om egentligen :P

Idag blir det stan och förhoppningsvis film ikväll med emelie, nordin, vio, maja kan ha varit fler också... minns inte riktigt. Hade tänkt gå på bio men det fanns inga bra platser kvar så då hyr vi en film istället.


Visst får man äta godis om man har pyjamasparty?

Kommentarer
Postat av: sofia

SJÄLVKLART ingår godis i ett pyjamasparty!!! :)

2009-03-06 @ 12:48:41
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0