prutt

sitter hos emelie nu, är precis hemkommen från harrys. har haft en riktigt trevlig kväll ikväll.

emelie sitter halvnaken i soffan här bredvid mig och säger att hon vill ha påsk med gula kycklingar. snart är det sommar och det är fint, i maj ska jag bli smal det blir fint. hon hoppas på spritdieten som jennie visst kört med. dricka sprit och inte äta mat :P emelie ocj jag träffade en tjej med mycket tatueringar och emelie ska tatuera sig snart... eller till sommaren. det piper i emelies öron och hon är lite ledsen att hon missade big brother ikväll :P

hon förstår inte hur jag kan skriva så snabbt nu när det ABSOLUT inte gick för henne. nu ska hon borsta tänderna och det tycker jag är en bra idé!

sov gott


"kanin kanin kanin kanin kanin..."

Kommentarer
Postat av: emelie

kanin kanin kanin.. hehe ;)

2009-03-30 @ 00:39:53
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0