One tree hill

Ååh vad jobbigt det här är! Sitter på jobbet och just nu har jag det nyaste avsnittet av one tree hill (säsong 6 avsnitt 17) här men jag kan inte se det. För det första så jobbar jag och för det andra så ska jag se det med emelie. Det extra lilla jobbiga i det hela är att ikväll är det modevisning så då kan vi ej se det om det inte är klart ganska tidigt så vi hinner efter. Annars måste jag vänta ända tills imorgonkväll efter träningen!! Det är inte lätt det här kan jag lova!!!

Som jag sa, modevisning ikväll uppe på skyttis 19.00. Kom gärna dit. Jag och Nordin ska dit och fota lite innan och så sen blir vi kvar och antagligen fotar under visningen också. Har fått uppgift av min bror också att fota de med brudklänningar och balklänningar för det är nämligen Attityd som fixar deras frillor. Ska se om det blir några bra bilder så dom kan hamna på den nya hemsidan som kommer senare.

Nu är klockan ett så då får jag väl sätta igång och jobba igen... Booooooring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0