modevisning

Igår var det modevisning, eller fashion show som de valde att kalla det.
Jag tycker att de hela var bra, har inte varit på modevisning förut så jag har inget att jämföra med.
Jag fotade väldigt, väldigt mycket. Både innan och under själva visningen,
ska försöka hinna lägga in bilderna på datorn ikväll efter träningen och rensa ur lite och så.
Jag tror det blev nästan 5-600 bilder :) Hoppas Johan blir nöjd över Attityd bilderna.

Blev en lång dag igår, åkte på jobbet ca 06.30 och kom hem ca 23.30.
Tur att familjen får träffa en ibland, pappa klagar väl inte med tanke på att vi jobbar tillsammans.
Idag blir det en nästan lika lång dag, jobb 6.30, gym efter jobbet, innebandyträning 18.00.
Om jag åker hem direkt efter träningen lär jag väl vara hemma vid 21.30.
Förhoppningsvis hinner jag fixa bilderna då, håller tummarna.



"Trying to make a move just to stay in the game"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0