Kenny Starfighter

Igårkväll var det internmatch vilket gick sådär för vårat lag. Efter det följde emelie med mig hem för hon skulle sova hos mig så hon kunde åka med oss till bussen i morse. Hon har nämligen åkt hem tills på söndag, jadu vad ska då jag göra ända tills på söndag?

Har haft ganska mycket att göra på förmiddagen på jobbet så tiden har gått ganska snabbt. Fast inte runt 10 då satt jag och jag tror till och med att jag nickade till framför datorn. Hehe så blir det då man har nattgäst och vill sitta vaken och se Big brother till sena natten.

Ikväll kanske jag och Santa ska åka skidor, beror på om hon ska till sin bror eller ej. Han fick en liten son igår så dom kanske får komma hem idag. Annars får jag väl bege mig ut i spåret själv. Efter skidåkningen ska jag kanske till Maja som fyllde år igår. Grattis i efterskott till henne :)

Har slut på heroes avsnitt nu, måste fixa fler när jag kommer hem kanske. Istället för det så såg jag första avsnittet av Kenny Starfighter nu på lunch. Hehe det slutade spännande så kanske de blir fler ikväll eller imorgon på lunch.


bolli bolli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0