Insane

Åter tillbaka på hemmaplan efter en helg med mycker bussåkande. Matcherna tänker jag inte säga mer om än att vi ligger kvar på elfte plats i serien nu när den är över.

Såg nu ett bygge som håller på ta sin form i stockholm, närmare bestämt på Gröna lund. http://www.goinsane.nu/ Jag åker mer än gärna en sväng ner dit i sommar, får väl se om jag får sällskap..

Ingen träning ikväll, hade tänkt träna ändå men det är tisdag vilket betyder hundkurs så jag följer med pappa dit. Ska promenera hem därifrån hade jag tänkt, eller kanske springa lite, får se hur kroppen känner sig. Hade mer än gärna velat slippa kursen och bara kunna vara hemma, men det blir nog roligt ändå.




"Jag drar mig sakta undan och solen följer med"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0