helgplanering

imorgon fredag blir det jobb till ca 13 sen staden med emelie, vio och gun, kanske maja en sväng också.
där måste jag hitta något jag kan ha på mig på lördagen då det är avslutning med laget.
efter staden blir det ÖB, Willys och Barnens hus, måste införskaffa lite mat och annat material till lördagen eftersom vi är festfixare.
senare på kvällen ska vi ut och ta en öl eller något annat drickbart.
just de ja, jag hade täkt hinna kika förbi hos min bror för han fyller år

lördagen blir det träning på morgonen/förmiddagen, sen blir det en massa förberedelser inför festen
maten ska tillagas och ja, jag ska inte avslöja för mycket... ;)

söndagen blir bakis, gratta min andra bror som fyller på lördagen och bladning :)

nu orkar jag inte planera mer för jag ska fortsätta se big brother

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja! Den är sjukt bra!

2009-03-27 @ 08:00:10
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0