Helgen

Det blev utgång på Statt vilket var det sämsta jag varit med om även fast sällskapet var bra. Gick ut och åkte hem innan ett vilket iofs var ganska skönt, och snäll mot pappa som slapp sitta och vänta tills jag skulle ringa. Middagen var helt okej men jag märker att jag fortfarande inte är fit for fight med så mycket folk samtidigt..

Söndagen tillbringades uppe på Skyttis i cafeterian där vi sålde fika. Vid åtta hämtade jag emelie på busstationen sen åkte vi till henne och såg beck och käkade kakor som jag lovat att baka. Dom var inte jättegod men dom gick ner ändå :)

När jag slutar idag ska jag och emelie gyma sen ska hon träna att gå på catwalken ;) och då tar jag mig i kragen och promenerar hem. Ska ringa pappa när jag går från skyttis så ska han ta Baloo och komma och möta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0