gängböj

En väldigt händelserik helg har detta varit.
Började fredagen med jobb sen blev det stan i hopp och att hitta någon outfit för lördagen vilket jag inte lyckades med. Sen blev det ÖB, Barnens hus och Willys där vi handlade tacos och massa tillbehör för lördagens avslutningsfest. Klockan var runt sex då vi var klar och då åkte jag till min bror Björn och grattade han innan jag skyndade iväg för att hämta emelie och åka ner till Vio. Utgång blev det på harrys och tro det eller ej men  jag, emelie och vio dansade som aldrig förr. Sen sprang jag och emelie hela vägen hem, gick fortast så :P

Sov hos emelie och på morgonen åt vi en morot och gick till vio för att hämta min bil och köra hem till mig och äta lite mat och duscha. Sen var det snabbt iväg upp till valla där vi fixade iordning all mat, bord och dekoration. Kvällen blev lyckad med mat, lekar, tävlingar, hemliga uppdrag, utgång och sist men inte minst en löptur hem. (tack för lånet av skor soufi)

Maja övernattade också hos emelie och på morgonen var det bara att dra sig mot valla igen då det var dags för städning. Frukost/lunch blev det också av resterna från gårdagen. När det var färdigstädat åkte jag hem en snabbis och bytte om, till lite fräschare kläder än de jag hade på mig sen lördagen. Åkte in till stan igen och käkade tårta hos min bror Johan som fyllde år även han. Sen blev det subway och en snabbis hem sen in till stan igen för bladning. Efter bladningen blev det godis hos emelie och Queen of the Damned vilket är en väldigt bra film. Se den!

Kommentarer
Postat av: sofia

Det var så lite så G! :)

2009-03-30 @ 18:07:12
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0