Fredag

Jaha då var det snart helg igen då. Tiden bara rinner iväg även fast att rullar på i samma spår hela tiden. Jobb, träning, sova, jobb, träning... Nog för att helgerna är lite mer lediga nu än vad de är under säsong.

Idag när jag sluta ska jag träffa Emelie, Vio och Nordin på stan så ska vi gå en sväng där. Jag ska kolla på en jacka/bolero/kofta som jag är lite sugen på.. När vi känner oss färdiga på stan hörde jag någonting om mat på Målet. Emelie sa någon maträtt som jag inte kan komma på namnet på nu och om jag skulle komma på det så nämner jag det inte för då tycker ni jag är knäpp för att jag inte kan namnet. Emelie ville i alla fall äta det idag :)

Senare ikväll vankas det bio. Emelie vill se "En shopaholics bekännelser" men jag vill se "I skuggan av värmen". Det står att det är premiär idag men man ska ju inte hoppas för mycket på vår lilla biograf här i Örnsköldsvik. En annan film som jag bara måste se sen är "Kenny begins" men den tror jag inte de andra vill se :P Har precis sett alla avsnitt sen serien gick på tv. Såg det när jag var yngre.

På söndag åker laget till Sundsvall och spela Dm, först semi sen förhoppningsvis final :)

tack och bock

Kommentarer
Postat av: Morris

Haha. Säkert falafel?

2009-03-21 @ 11:45:43
URL: http://saramorian.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe sara det har du alldeles rätt i :P det smakade faktiskt bra :)

2009-03-23 @ 09:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0