Ett års jubileum

Tänkte att jag skulle kolla när jag skapade min blogg och då märkte jag att det var precis idag för ett år sedan. Klockan var 18.31 och jag var väldigt less. Hade alldeles för mycket plugg och alldeles för lite ork till att göra det. Jag minns det att när jag fick alldeles för mycket att göra gjorde jag ingenting istället för att börja med en sak och beta av eftersom. Nej jag blev helt matt av att bara veta att jag hade mycket så allt låste sig.


Jag satt och hade väldigt mycket problem med designen och tyckte att jag var dum som inte fattade något men efter ett tag så löste sig även det.


Vill egentligen inte så mycket med det här inlägget utom att grattulera bloggen på sin ett årsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0