Deja vu

Helgen gick väldigt snabbt men det brukar den ju göra då man har roligt.
Fredagen efter jobbet blev det lunch hos Vio, en jättegod broccolipaj som hon och emelie gjort. Sen blev det en sväng på stan, baka en kaka sen åkte jag emelie vio och gun till ella där även maja var.
Lördagen var det snoppparty och utgång. Harrys valde att inte släppa in oss och då alla spårlöst försvunnit gick jag och maja in på statt, där tycker inte jag det var något vidare så jag ringde emelie och fick höra att dom var på olles så då gick jag dit istället, det var kul! :) Sov hos emelie.
Söndagen vaknade man upp bakis, käkade frukost promenerade ner till bettan, fikade med bettan, vio nordin och jag och emelie såklart. Sen gick vi och handlade och gick tillbaka till bettan där vi käkade och sen såg Bilar och Beck.

Idag är det måndag och jag skulle bli väldigt, VÄLDIGT tacksam för den som kunde förklara för mig varför man får sånna där deja vu känslor och om man kan hindra det på något vis. Pallar inte mer!

Ikväll är det "utvärderings-möte" med laget på UH, blir nog promenad hem efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0