222

Var hos Maja och grattade henne igårkväll, fikade en massa gofika :) När jag kom hem vid tiotiden gjorde jag de dumma igen att lägga mig i soffan framför tv:n. Hehe kalla mig dum men jag visste att jag skulle somna men la mig där ändå och ställde alarm på 22.40. Varför undrade ni? Big Brother såklart :)

På lördag vankas det partaj vilket jag nog inte tackar nej till. Nu gäller det bara att hitta en någorlunda outfit som man kan ha, vilket inte är det lättaste i den här stan nuförtiden. Får åka hem och rota i garderoben eller så väntar jag helt enkelt till lördag eftermiddag och tar på mig något i panik. :) Det får tiden visa helt enkelt..

Träning ikväll, vet inte riktigt vad det blir för träningen men träning är det. Hmm.. det var ganska svårt att blogga idag, har inte så mycket för mig..


bolli bolli

Kommentarer
Postat av: emelie.

BUHUUUU.. jag vill också partta :(

2009-03-12 @ 10:52:32
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0