oslo

ikväll runt 22 åker jag och emelie buss mot stockholm, där blir det byte till tåg till karlstad och sen byte av tåg mot oslo där morris förhoppningsvis står och väntar på oss :)

lite förvånad över mig själv faktiskt att jag redan börjat packa :) ska på affären också och köpa matsäck till mig och emelie, hon hinner nämligen inte riktigt det med tanke på att hon kommer hit ca 20.00 från hammerdal

igår var det studentbal uppe på parken, jag var där och kikade med sara och marre sen efter det åkte jag, sara, hübbi, martin och hanna hem till sara och spelade rummy. gissa vem som vann? ;)
åkte hem runt tolv då jag skjutsade hem malin och martin för malin skulle köra sig bror med vänner in till krogen. väl hemma var jag piggare än vad man egentligen ska vara vid 12-1 tiden. satte därför på lite one tree hill, tyvärr blev jag inte tröttare av det, vid fem sa jag till mig själv på skarpen och gick mot sängen. hade redan hunnit bli ljusare ute vilken inte direkt gör det lättare att somna men men...

nu ska jag fixa in lite bilder från.. säger man kamererna, kamerorna eller kanske "från mina två kameror"

Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig resa till dig och Lillan! :)

2009-06-15 @ 21:18:57
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/
Postat av: Tess

Glömde skriva: Hälsa MORRIS!!

2009-06-15 @ 21:19:21
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0