jonatan

båtrippen igår var GREEEAT!
som sagt jag älskar att åka båt, verkligen något av de bästa som finns
det var helt spegelblankt och solen sken hela kvällen lång
vi gled runt och kikade på massa hus/stugor och hade det allmänt trevligt
jag var chafför medan de äldre fick dricka :P hehe kul att den yngsta av dom ändå är dubbelt så gammal som jag ;)
men men, allt för att få åka båt

nog för att jag gillar att åka snabbt men igår var det segelbåt som gällde
dock seglade vi inte men ändå
hehe båten är ca 20 meter lång och 5 meter bred, helt sjukt stor
det roliga också är att han har byggt den själv, nog för det var en massa år sen men
gick ner i den och det fanns hela nio sängplatser, helt sjukt!


hehe gjorde ett "test" på FB, "Vilken av Astrid Lindgrens karaktärer är du?"
resultatet jag fick var
"Du är Jonatan i Bröderna Lejonhjärta!
Alla gillar dig! Du är trevlig, rolig och snygg. Och du är någon man kan lita på, en riktig hjälte med ett riktigt hjärta. Din familj betyder mycket för dig och du tar mycket eget ansvar. Du går en ljus framtid till mötes! (Jag ser ljuset Jonatan, jag ser ljuset!!!)"

en liten sak jag undrar över där är, "Du går en ljus framtid till mötes! (Jag ser ljuset Jonatan, jag ser ljuset!!!)" 
dör inte dom där när han säger så? menar dom då att jag kommer gå en ljus framtis till mötes och därmed dö?
är döden den ljusa framtiden för mig? jag fattar ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0