Helgen

Fredagen var bra, presenten var uppskattad, maten var väldigt god, blev lite för mätt bara och var också väldigt, väldigt trött hela kvällen. vet inte riktigt varför jag var så trött, kan bero på att jag hade börjat jobba 6.45.

Lördagen sov jag ut sen vid fem hämtade jag upp malin så åkte vi ut till järved där grillning och förfest stod på schemat. Vid halv elva beställdes en taxi mot stan, harrys var det som gällde men då kommer vi till det tråkiga att jag och malin inte kom in. Det var 21 och vi är ju 20, och anledningen jag fick höra var att vi inte köper i baren. Önskar att jag skulle varit lite smartare då och frågat varför dom tror en som är 21 köper mer än en som är 20? Det funderar jag fortfarande över.
men kvällen fortsatte och blev ganska bra ändå :)

Söndagen var jag bakis, riktigt bakis. mådde verkligen skit, var längesen det var så illa. låg i soffan typ hela dagen och såg one tree hill, vid sex åkte jag till emelie och sällskapade med de som var där. sen blev det affären och till slut film.
åkte hem vid tolv ungefär, men var självklart inte alls trött då jag kom hem så satte på lite mer one tree hill och hoppsan när klockan var 1.30 var jag fortfarande inte trött, efter många om och men tror jag dock jag somnade nångång efter två. och ja jag var väldigt trött imorse 5.45...

Idag är det måndag och jag har tagit ledig halva dagen, ska följa med emelie då hon gaddar sig :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vet inte. Jag har sett när sara och sonen, brorsan och deras kompisar har begravning för micael. har jag missat något då?

2009-06-08 @ 18:40:45
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag tror du sa lite för mkt där:P

2009-06-09 @ 16:08:34
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0