Hamnfesten

i helgen har det varit hamfesten här i örnsköldsvik
jag var där både fredag och lördag, hade det trevligt
en tabbe dom gjorde iår bara var att öltältet var alldeles för litet
man ska inte behöva köa för att komma in i ett öltält
där ska man liksom kunna komma och gå som man vill
nu blev det precis som till krogen där ca 30 minuter tillbringas i en kö
som tur var så var man där tidigt och slapp de värsta av kön

riktigt kanonväder har det varit i helgen vilket har varit helt underbart
lite färg har man allt fått tror jag..

ikväll ska jag in på olles och se fotboll USA - Brasilien
Soufi, Santa och Erik skulle jag gissa på och kanske Bettan
men även Santas familj tror jag skulle dit :) trevligt trevligt

imorgon är det måndag och den sista veckan innan jag får semester/blir arbetslös  :P
ganska skönt känns det ändå
får se hur skönt det är efter någon vecka då jag inte har något att göra på dagarna och blir rastlös :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0