dröm

hehe kalla mig knasig men jag drömde en sjuk dröm inatt :P
känns som twilight och allt evigt lyssnande på paramore visar sig i mina drömmar
förra veckan gissar jag på att det var prison break som kom in i en av alla dessa drömmar

hehe iallafall, inatt drömde jag iaf att jag träffade några vampyrer, några snälla och några mindre snälla
sen var det en som jagade mig och två andra som hjälpte mig och jag körde mammas bil som en tok överallt, sladdade fram i kurvorna och ja det var en upplevelse helt enkelt
hehe det jag skulle komma till var att det egentligen var imorse jag drömde för den där mindre snälla vampyren hittade mig och precis när han tog tag i mig och lyfte upp mig och jag skrek så ringer mitt alarm, haha det roliga att jag har nomy - cocaine som alarmsignal
Så jag vaknar upp mitt i mitt eget skrik till "You are in pain, Take your life, take your life with cocaine".
haha jag tycker det var lite roligt imorse iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0