Altan

igår var det jobb som gällde som vanligt.
hade tänkt promenera hem från jobbet men då regnade det
istället tog jag en promenad till min bror vid sextiden, där hjälpte jag till att bygga deras altan
roligt tycker jag att det är, och ännu roligare då den är klar och man sitter där och kan säga att man hjälpt till och faktiskt byggt en del :)
jag grävde lite och tog skruvdragaren och skruvade en massa bräder, synd bara att man är borta nästa vecka, skuller vara kul när vi ska lägga dit golvet, igår var mest grovgöra..

åkte med pappa hem sen och gick upp och såg lite mer one tree hill :)
hehe läste nyss att säsong sju visst börjar 31 augusti
det är ju snart :)
synd bara att inte chad (lucas) och hilarie (peyton) ska vara med, vet inte riktigt hur dom ska lyckas lösa det här, men vi får helt enkelt se :) 

snart lunch och då blir det tacos :P mumma

passar på att hälsa grattis till emelies mamma ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Vars ska du nästa vecka? själv sitter jag på bussen på väg till övik nu.. är hemma över helgen.

2009-06-12 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0