Uppdrag

Hehe fick precis höra veckans uppdrag på rix. Om Titti ska utföra uppdraget ska hon hjälpa till på ett ställa där de har reptiler, ormar och sådant. Om Gert förlorar ska han vara på ett hem för hemlösa djur, katter och sånt. Anledning till varför Titti inte fick samma uppdrag var för att de skulle hon bara tycka vara roligt med katter och sånt. Men nu, nja hon är nämligen livrädd för ormar :) stackars henne. Roger kom med idéen att hon kan få städa när dom inte är där, där dom bor, i deras hus, bur, akvarium... terrarium. Hehe han hade lite svårt att komma på vad de hette tror jag :)

Jag är i alla fall fruktansvärt trött idag och det är svinkallt ute. Önskar att jag fick ligga kvar under täcket i morse, det skulle jag kunna gett mycket för.

Jag vill föresten beställa massa skaer på internet men jag hade ju liksom bestämt mig för att spara pengar.. Hmm.. det är inte lätt det här att sitta framför datorn hela dagarna. Närj ga inte har så mycket att göra är det lätt att man börjar kika runt och hittar saker att den där bara måste jag ha!!

Ikväll är det ingen träning utan då ska jag, Maja, Morris och Emelie träffas. Vet inte än vad vi ska göra, vart vi ska vara eller om fler ska vara med.. Vi får helt enkelt se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: emelie

de kommer bli såå kul :D

2009-02-12 @ 09:50:07
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Satt igår och tittade på en massa saker på en internetsida som jag ville beställa och allt jag hade valt ut gick på 400:-, sen kollade jag hur mycket frakten skulle gå på, och totala summan blev 760:-. Så jag valde att spara istället..:S

2009-02-12 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0