tiden står still

Dagen blev inte riktigt som planerat, eller egentligen hade jag inte bestämt mig för att göra något speciellt. Jag stannade på stan efter att jag jobbat i alla fall. Träffade Emelie och Morris på stan, köpte en klocka ändå och en tunika och t-shirt råkade följa med mig hem också :P hehe hoppsan.. tyvärr så måste jag in med klockan igen imorgon då den hade stannat när jag kom hem :S

När jag kom hem var jag jättehungrig så pappa började med maten, medan jag väntade höll jag på somna i soffan, var jätte trött. Efter vi ätit gick jag upp och var ganska trött fortfarande så jag tänkte att jag lägger mig i soffan ett tag och vilar. Hehe jag kollade på klockan och då var den ca 17.15, somnade och vaknade igen, tänkte att det var skönt att fått sova en lite stund. Kollade på klockan och såg att det inte var en lite stund, klockan var nämligen 20.45!!! Jag hade ju sovit hur länge som helst, hela kvällen var ju som bortblåst =/

Gick ner då och precis då kom Magnus, Miwa och Emmie på besök. Det var trevligt att få träffa dom en stund, och fika lite ;)

Idag har det varit fredag den trettonde och än har det inte hänt något speciellt. Fast dagen är inte över än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0