Sudden vinst

Matchen idag slutade 7-7 efter full tid och förlängning väntade. Där vann vi och matchen slutade 8-7 mot Endre, riktigt skönt med vinst var det. Nu gäller det att försöka släppa den matchen och fokusera helt och hållet på matchen som väntar oss imorgon. Den matche är nämligen minst lika viktig för oss för att vi ska kunna gå till slutspel. TAGGA!!

Efter matchen åkte jag mamma och pappa till matcmpaniet där vi käkade. Det blev enchiladas med strips för mig. Mumma!

Måste bara berätta, det har hänt två nätter irad. Förra natten släckte jag lampan vid 23.00 och somnade nog ganska snabbt och när jag vaknade hade jag verkligen drömt hur mycket som helst. Det hade hunnit gå flera dagar i drömmen ch när jag då vaknade tänkte jag att tro vad klockan är, 23.20!!? Va, har jag hunnit drömma allt det där på 20 minuter, jag fattar ingenting!
Samma sak nu inatt när jag gick och la mig och sedan vaknade upp ca 30 minuter efter. Jag hade hunnit med att döda massa stora skräckinjagande bläckfiskar och räddat alla från en sjunkande båt, tagit studenten på Geneskolan :P hehe ja och en massa andra saker!
Jag har fått för mig att det beror på att jag har bytt plats i sängen, förut låg jag ganska lång ut men nu de här två nätterna har jag legat längst in mot väggen.. Kanske lite långsökt, men men vi får se vad jag är med om inatt.

Imorgon ska jag, Vio, Nordin och kanske Tess träffas på hallen redan klockan tolv för att knäppa lite bilder sen vid ett har herrarna match och klockan två har vi samling. Ska bli kul med lite nya fina bilder.

Nu ska jag se på Disneydags :P hehe eller om jag hittar något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0