Solljus

Sitter på jobbet som alla andra dagar vi den här tiden. Solen skiner ute men jag får inte ens ta del av det lite för jag har inget fönster på mitt kontor :( Ångrar att jag inte tog med kameran idag så kunde jag ha gått ut på lunch och fotat lite. Blev så avundsjuk på Emelie och Vio när dom hade varit ute och tagit massa snygga bilder igår.
Det är inte så lätt när man jobbar hela dagarna och tränar på kvällarna och då försöka hitta en stund över till lite fotografering. Det går ju de kvällar vi inte har träning men det är så mörkt så det är inte kul. Roligare att fota i solen, typ som idag då det är perfekt!
Solen skiner, inte ett moln på himlen, helt vindstilla, dock är det 15-20 minus ute men vad gör det. Det finns ju kläder och huvudsaken det inte blåser.

Aja, synd att kameran inte är med i alla fall. Jag får göra som vanligt på lunch, sitta kvar på mitt kontor framför datorn och se på Heroes. Är just nu på säsong 1 avsnitt 18 :)

Nu kom pappa in och frågade om ett engelskt ord, fattar inte hur han kan tro att jag ska kunna sånt. Ordet är i alla fall "vessel" och nu har jag lärt mig att det betyder fartyg :) man lär sig nya saker varje dag, stora som små..

Måste lägga in en bild på söt Emmie också när jag ändå håller på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0