Partey

Sitter hos Gun nu på hennes minimini dator :) Det är jag, Gun, Bettan och Emelie här nu. Vi åkte hit lite tidigare så gör vi iordning oss här för ikväll blir det utgång.

Idag har vi bakat en kladdkaka som vi dock inte smakat än, sparar den tills imorgon till emelies födelsedag :) Hon ska få sina paket av mig då, hon har inte fått känna på dom alls även fast hon gärna velat.. hehe

Nej nu ska jag nog ta en alvedon, hade feber i morse så kroppen känns väl inte allt för fit for fight men men vad gör man inte för ett födelsedags firande. Har inte vågat kika hur temperatuern i kroppen är nu lite senare men men det ska nog gå bra. Alvedonshot har väl ingen dött av.. hoppas jag inte i alla fall :)

see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0