lolesossos

Nu vill jag inte jobba mer, fast jag tror inte jag vill vara arbetslös heller. När man väl jobbar vill man vara ledig men när man är arbteslös så vill man ha ett jobb. Jag vill bara kunna slappa en dag om man vill, eller som emelie, vio och nordin som är på gymmet nu. Hur bra skulle det inte vara liksom om man kunde få träna på dagtid också. Får så dåligt samvete de veckor jag inte hinner gymma så mycket. Fast hinner gör man ju alltid men det är inte alltid man orkar med att stressa överallt. Körde iaf lite gym hemma efter träningen igår, ska försöka göra ett nytt försök på att börja gymma igen.

"Snart får ni höra Indigo men underbara perfect day" Hatar den! Måste genast byta radiokanal..

Någon som har några tips på bra musik? Ny eller gammal spelar ingen roll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0