istapp

Ännu en måndag har kommit och en lång vecka väntar. Helgerna går så fort nu mer, det är liksom bara fredagkväll lets dance och godis med emelie. Lördag tidig morgon, samling, match, vinst i sudden = 2 poäng, melodifestivalen, hot chick, godis, kladdkaka med emelie. Söndag tidig morgon igen, match, förlust = inget slutspel iår heller, mat på safari med en sur gubbe, Willys, godis, kladdkaka sen lördagen, Beck med emelie.
Sen är liksom helgen över, det säger bara svisch så är den förbi.

Klockan tio ska jag dra mig till turistbyrån för att inhandla biljetter till Modo-Luleå ikväll, emelie vill gärna gå och heja fram sitt favvolag Luleå. Klart man ställer upp liksom, vad ska man annars göra en måndag som denna. :)

Nu ska jag fortsätta med att göra mitt bästa för att överleva denna måndag...


Kommentarer
Postat av: emelie.

tack tack :)

2009-02-23 @ 09:37:14
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: sofia

Helgerna går alldeles för fort när det är dubbelhelg, I agree! Ses kanske i swedbank ikväll då ;)

2009-02-23 @ 12:26:06
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Hörnsten

Ni verkar ha roligt ihop öib-tjejorna! :) Otroligt snälla o trevliga är ni i varje fall! Roligt att läsa din blogg! Får en inblick i era/ditt liv!

2009-02-25 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0