helgen

Har haft två matcher i helgen, en i västerås mot rönnby där vi förlorade i sudden och en mot huddinge i stockholm där vi förlorade. Vi är nästintill helt ute ur slutspelet nu, eller vi har iaf inte saken i våra egna händer längre. Nästan pinsamt om jag får säga det själv.

Vi bodde i Uppsala och allt utom matcherna var väl positivt i alla fall. Fick träffa Tilda och Emmy vilket var trevligt. Var länge sen vi hade en dubbelhelg borta och nu fick jag känna igen det. Det är fortfarande lika jobbigt som förut...

Ikväll har vi ingen träning så då ska jag försöka ta igen mig lite. En del av mig vill träna ändå, en annan del vill hitta på något medan den tredje delan av mig vill slänga mig i soffan direkt när jag kommer hem och fastna där hela kvällen. Jag vet jag är tråkig...




"But even the sturdiest ground
Can shift and can tremble and let us fall down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0