Göteborg & Engelholm

Sitter på jobbet och svettas lite smått, är stressad fast jag egentligen inte behöver vara de. Men men så kan det väl vara ibland :) Idag på morgonfikat som vi har varje dag 9.30 var det några här och bjöd på tårta. Smarrigt :) Fast jag tog mitt förnyft till fånga och åt först upp min macka sen tog jag bara en lite liten smal tårtbit. Känner att tårta direkt på morgonen är inte direkt de optimala.

Idag kl 12 åker vi söderut, nämligen till Lerum där vi ska bo, sen blir det Göteborg på lördagen och Engelholm på söndagen sen en lååång lååång resa hem natten till måndagen. Vilken härlig helg! :D

Kusin är här och hälsar på i helgen och firar sin 21-årsdag, tyvärr så är inte jag hemma men vi ska ta en fika idag innan vi åker. Mamma ska hämta mig på jobbet och ca 20 min så ska vi träffa kusin och moster på uh och liten snabbfika innan jag åker.

Patrik 1,5 finns snart i mina ägor också men jag vet inte riktigt om jag hinner få den innan vi åker... Hoppas på det bästa bara..

Måste påminna pappa att ringa syster, hoppas dom kommer på matchen nu när dom bosatt sig nere i helsningborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0