Fredag

Nu är det snart helg, bara cirkus 10 minuter kvar..

Först idag ska jag träffa Lillan på stan och handla lite sen ska vi hem till mig och käka. Det är våfflor som stor på menyn och det ska bli smarrigt! Sen ikväll ska vi till Hübbi, hon jobbade visst till 19.30 så det blir lite senare vi ska dit.
Sen ska Emelie sova hos mig inatt =) hehe jag tycker det är roligt att jag ibland skriver emelie och ibland lillan fast det är samma person. För er som inte vet det blir det kanske lite snurrigt.

På lördag blir det kladdkakebak med emelie. Egentligen skulle jag göra den själv för det är en av de presenter hon skulle få av mig men hon får helt enkelt vara med och göra den =) sen lär det väl bli någon sorts av träning. Lite senare under lördagen ska vi till Gun där det ör förferre/födelsedagsferre för emelie. Utgång kanske blir ett problem men vi ska göra vårat bästa. Här i Ö-vik är det ganska dött om man är 19 år och vill partaja, finns ett ställe men det tänker jag inte ge fler chanser. Hehe tror inte jag varit där sen studenten, 14 dagars och sånt..

På söndag ska vi visst till kyrkan. Alma döptes för ett tag sen i kyrkan i stan och där har dom visst något att man ska dit igen och hämta ett halsband eller något efter en visst tid. Vet inte riktigt vad det var, får se hur bra jag mår efter lördagens bravader ;)

Bara några få minuter kvar nu =D

Kommentarer
Postat av: Tess

HAHA!! Snyggt skrivit! "hehe jag tycker det är roligt att jag ibland skriver emelie och ibland lillan fast det är samma person" Ett till s i PERSON så hade det varit fyndigt! ;)

2009-02-08 @ 18:50:20
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0