David after dentist

Bokrean för iår har kört igång och på något konstigt vis känner jag mig väldigt motiverad. Imorgon stannar jag kvar i stan efter jobbet och drar med mig Emelie till alla möjliga bokaffärer i stan. Vilket iofs inte är så många tror jag :) Jag vill köpa en bokhylla eller bara en vanlig hylla när jag kan ha böcker i/på, på mitt rum men det största problemet är nog inte att införskaffa en hylla. Snarare vart tusan jag ska placera den...





Videon har absolut ingenting att göra med inlägget utan jag tycker bara den var rolig :) hoppas ni håller med!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha stackars barn.

2009-02-25 @ 11:06:51
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0