Beck

Igår var det slappdag hos emelie som gällde, jag köpte med mig grädde och subway när jag åkte dit. Dagen bestod ungefär av kladdkaka, subway, tv, slappa i soffan, flera 5 minuters powernap i rad, beck, top model...
Det roligaste var att Björn Gustafsson var med i beck, haha lite chock där faktiskt..

Lite halvt snökaos har det varit här i helgen. Jag funderar på om det är så här det är i London när det är så stora rubriker och sådant därifrån. Eller nere i Stockholm när ingen kan ta sig fram. Man tycker det är lite töntigt men när man tänker efter så den stora skillnaden är ju att det är lite mer folk som ska ta sig fram där. Sen att de inte finns plogbilar i London kan ju också vara ett problem.
Jag tycker i alla fall att det är helt underbart med massa snö =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0