Badboll

Sitter på jobbet och äter en morot nu. Det är faktiskt ganska gott, moroten alltså. Slutar vid ett idag och då ska vi hämta upp Emelie som jag tror är på stan med Bettan och söker efter partyklänningar till den 7 mars. Jag hånar dom lite men tar snabbt tillbaka allt för jag vet att jag kommer stå där samma dag och inte veta vad jag ska ha på mig. Känns som att jag kommer få höra det ganska länge då..

Emelier ska följa med mig hem och äta spaghetti och köttfärssås, på vägen hem måste vi dock stanna och handla. Grahamsmjöl, avocado, mjölk och tunnbröd ska inhandlas. Det kan hända att det slinker med något gott tills ikväll också. Hos mig blir det mat, pyssel, bakning och lite annat smått och gott :)

Är det bara jag eller tycker fler också att det är väldigt svårt att komma på en rubrik till inlägg då man inte skriver om något speciellt? Eller iofs så är det alltid ganska svårt.. Men men det behöver väl inte kopplas ihop med inlägget :) hehe ja så får det helt enkelt bli i fortsättningen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0