# 200

200-inläggs-jubileum nu. Det här är nämligen inlägg nummer 200, vet inte riktigt hur jag ska fira..

Idag är det fredag och jag sluta strax efter ett, vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Jag har lust att hitta på någonting för det är inte alltid jag nästan har en hel dag över. Grejen är det att jag helst skulle vilja åka hem och lägga mig i soffan hela dagen/kvällen samtidigt som jag vill göra något.
Först ville jag gå på stan och köpa en klocka men jag har nog ångrat mig. Sen funderar jag på att höra av mig till min kära bror men nja jag vet inte..
Kanske ska ut och fota lite, men det är inte så kul när man är själv och det är över 10 minus ute. Spela Guitar hero rock tour, inte så kul de heller att spela själv. Kanske man ska slå på stort och sola lite :)

Det är inte lätt att försöka hitta på någonting att göra. Jag känner mig lite händig idag också och skulle gärna vilja pyssla lite, tillverka något helt enkelt. Då är ju frågan vad man ska tillverka, kanske ska lära mig redigera bilder i photoshop. Fast då går tiden så fort och jag vet inte riktigt hur jag ska lära mig, är lite avundsjuk på ella.. Jag säger hela tiden att jag vill kunna redigera bra och då är det väl bara att sätta igång att lära sig. En sak som inte känns så lockande bara är att sätta sig framför datorn så fort jag kommer hem, jag menar jag sitter ju framför datorn 8 timmar om dagen 5 dar i veckan.. Kanske behöver byta miljö.

Kanske bara är jag men visst går tiden väldigt fort när man sitter hemma framför datorn. Om man sitter inne på youtube och kikar eller klipper och klistrar med bilder. Timmarna bara flyger iväg, jag börjar förstå nu vad jag sysslade med förut när jag satt uppe till 2-3 på nätterna.



"The quiet scares me 'cause it screams the truth"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0