18 februari

Det var ett tag sen sist jag bloggade. Har inte haft något att berätta, det har inte hänt så mycket och de som har hänt har jag inte velat skriva om.

Idag är det onsdag, jag har tänkt på det här med veckodagarna. Värsta dagen är egentligen tisdagen även fast måndagen är väldigt jobbig den också. Men på måndagen får man försöka minnas och glädjas av det som hände under helgen. Onsdagen då har halva veckan gått, jihooo!!! Torsdag då är det nästan helg, eftersom vi bara jobbar till ett på fredagar så kan man lättare glädjas till torsdagen. Sen fredagen är ju fredag liksom.. helg! Tisdagen är bara en mellandag där man inte har någonting att glädjas åt, veckan känns oändligt lång och allt blir bara jobbigt.

One tree hill kommer inte ut förrän i mars och jag går nästan under. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0