RIOT!

typiskt, nu åker alla iväg på möte idag igen
lite sådär lagomt ensamt här på kontoret
inte för att det är det jobbigaste utan att jag måste svara i telefon
det där med och svara, koppla vidare är inte riktigt min grej för tillfället
kanske kan bli men inte just nu

sen om dom söker en speciell person så måste jag ropa i högtalaren
=/ en högtalare som är över hela verkstan "Blabla Blablabla telefon, Blabla Blablabla telefon"
men men de ska jag nog överleva också..


igår och i måndags tog jag min cykel direkt efter jobbet och trampade till höglandssjön och sprang och sen cyklade jag hem. tog inte så lång tid men det var ganska jobbigt, men men träna bör man.
längtar tills emelie kommer hem igen, så mycket lättare att träna då man är två

nej nu ska jag återgå till arbetet
håll tummarna på att telefonen är tyst idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0