Q

jobbade till ett idag, kom hem vid två
när jag kom hem satte jag mig i en solstol på altanen och somnade
när jag vaknade åt jag lite glass sen käkade vi pannkaka, mums!

när jag ätit blev jag så less så jag åkte in till stan, själv :)
hehe, vandrade runt lite sen gick jag till ur och penn, maja jobbade
stod där och pratade i typ en halvtimme sen gick jag en snabbis sen tillbaka till henne igen
när hon stängt gick jag ner till johan bror och väntade på honom
han var och lyfte skrot
vi åkte och handlade hamburgare och våldsgästade miwa och mange, mums
lite annat folk var där också och vi spelade alfapet
gissa vem som vann? med massa poäng ;)
jag ger er en ledtråd, namnet börjar på E och slutar på lin. 

att svenskt ord där ett Q ingår?

Kommentarer
Postat av: emelie

OKQ8 ;) HAHAH.

2009-04-25 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0