hundkurs

tro ni inte att det var minus och snö ute imorse också!?
men nu fortsätter de att snöa! jag blir tokig.
trodde inte jag skulle bry mig så mycket men nu vill jag verkligen ha vår/sommar.

igår följde jag med pappa och baloo på kurs.
har varit där en gån förut också för de lyckades alltid krocka med mina träningar
det var sista gången nu och alla hundarna hade fått varsin "cirkuskonst" de skulle lära sig
baloo skulle lära sig spela död, vilket gick faktiskt bra när han skulle visa upp det :)
man måste dock putta lite på han för att han ska fatta men det är ju en början :P

ikväll är det träning, hörde att vi skulle få besök av lite gamlingar :)
kul tycker jag. (förlåt nybba för att jag kallar dig gamling ;) )


hockus pockus filijockus,
typiskt,
snön är fortfarande kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0