home

hemkommen från stockholm och tillbaka till jobbet.
stockholm var riktigt bra, stadsvandringen, matcherna, efterfesten
ja det mesta utom vädret som man tagit för givet skulle vara bra.

köpte mig en skinnjacka, jeans och en tischa sen blev det inte så mycket mer
men andra utgifter belv det ändå som man inte riktigt tänker på..

kom hem runt fem igår, då käkade jag och gick sen upp
hade tänkt kika lite på tv men jag somnade ganska snabbt
vaknade till vid 23 men somnade om lika snabbt
vid halv ett kände jag att det var dags att förflytta sig till sängen
men trots denna vilokväll var jag trött när väckarklockan ringde 06.45 imorse
hur kan de vara möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0